ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΣ

ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

 Αρ. ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ  1392/20-9-2005  &  3445/8-8-2008

«Το Παιχνίδι είναι η εργασία του παιδιού.  Είναι το επάγγελμά του.  Είναι η ζωή του.»
P.Kergomard

Το Πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο ώστε να υπηρετεί τις ανάγκες του Παιχνιδιού, της Αγωγής και της Μάθησης αυτής της ηλικίας.
Στο ηλικιακό επίπεδο του παιδικού τμήματος ενισχύεται
η αδρή και η λεπτή κινητικότητα,
η ανάπτυξη του λόγου μέσα από περιγραφές, αφηγήσεις και δραματοποιήσεις παραμυθιών,
η κοινωνικότητα καθώς τα παιδιά έχουν ήδη υιοθετήσει βασικούς κανόνες της ομαδικής ζωής,
η εμπλοκή σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες, όπως θεατρικό παιχνίδι και μουσική,
η γνωριμία με πολλά και διάφορα υλικά, όπως μαρκαδόροι, ξυλομπογιές , πηλός, πλαστελίνες και ανακυκλώσιμο υλικό.
Επιπλέον, στα τμήματα αυτά δίνεται και μεγάλη έμφαση στην αυτοεξυπηρέτησή τους.

Τα παιδιά πρέπει και επιβάλλεται να ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ.
Πάνω σ’ αυτή την Αρχή και την Αλήθεια στηρίζεται κάθε μας προσπάθεια.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Αρ. ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  ΙΔ. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Φ. 2/111333/Δ5/1-9-2008

«Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα,  για να περάσει αντίπερα ο μαθητής. 
Κι όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα,  αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί  ενθαρρύνοντας τον
να φτιάξει τις δικές του γέφυρες»

Νίκος Καζαντζάκης

Η σωστή νοητική, συναισθηματική, κοινωνική και σωματική ανάπτυξη των προνηπίων και των νηπίων μας, μαζί με την ομαλή τους ένταξη στο κοινωνικό σύνολο και τη δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων είναι ο βασικός μας σκοπός.
Ειδικότερα στοχεύουμε και επιτυγχάνουμε :
την ομαλή εξοικείωση με το σχολικό περιβάλλον,
την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης κάθε παιδιού,
την οργάνωση των κινητικών και νοητικών του πράξεων,
την ανάπτυξη της σκέψης,
την ενεργοποίηση της νοημοσύνης και της αντιληπτικής ικανότητας, της επιχειρηματολογίας και της διατύπωσης ερωτημάτων, υποθέσεων και προβλέψεων,
τη συμμετοχή σε παιχνίδια με κανόνες,
την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας,
την καλλιέργεια της συνεργασίας,
την επαφή με τις νέες τεχνολογίες μέσα από εκπαιδευτικά λογισμικά, με τις φυσικές επιστήμες και σχετικά με την εκάστοτε θεματική πειράματα, την καλλιέργεια και την ενίσχυση του προφορικού λόγου μέσα από γλωσσικές δραστηριότητες και γλωσσικά παιχνίδια,
την ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης, την επίλυση προβλημάτων και γενικότερα να επεκτείνουν τις πρώτες μαθηματικές γνώσεις τους, την άριστη προετοιμασία τους, ώστε η μετάβασή τους στην Α΄ τάξη του Δημοτικού να είναι ομαλή.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Τα παιδιά λατρεύουν το παιχνίδι. Κι όταν το παιχνίδι συνοδεύεται και από μάθηση, τότε η ικανότητα πρόσληψης και αφομοίωσης απογειώνεται. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται η νοητική ανάπτυξη του παιδιού βοηθώντας το να εξασκηθεί σε διάφορους τομείς που σχετίζονται με αυτήν. Το Μελί Μελό είναι εξοπλισμένο με μια μεγάλη γκάμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών που σαν στόχο έχουν τη βελτίωση της παρατηρητικότητας, την εξάσκηση της μνήμης, την καλλιέργεια της λογικής σκέψης, την αναγνώριση χρωμάτων και σχημάτων, την οπτική διάκριση, τη συγκέντρωση, την εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας, το συντονισμό των χεριών και των ματιών και τέλος συμβάλλουν στη συγκέντρωση της προσοχής.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ